Nyår todaaaaay !

Hejsan !

Eller ah, godmorgon !

Igår bloggade jag inget pga av att jg började åka med bussen 5 över 7 hemmifrån och va hos sötnejla i typ 30 minuter sen drog vi vidare till bussen som gick till oskarshamn och mötte upp sötfelicia vid bussen och sen väntade vi i oskarsahmn i 30 minuter och sen blev de en buss mot kalmar så vi va framme vid 11;00 och jag började vid 07;05 jag kunde lika gärnakomma till sthlm på den tiden men nä, jag kom te kalmar :D
Super kul !
Jag visar kanske vad ajg köpte lite senare (om jag orkar, för jag har hängt upp allt i garderoben och så...)

Och just nu sitter jag med en inpackning i huvet :D

Alltid najs det !
Och senare blir det att dra te conneh... PEPPA (?)
för de är ju nyår idag !! :D

Ha det bra bbbbbbbeeeees ! ;)


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0