Mår inte så bra..

Hej !

Nu har jag precis kommit innanför dörren, egentligen skulle jag ju inte hem idag men jag mår sjukt illa vet inte om det är för att jag va så pass nervös för lucuat idag på morgonen och det som kommer vara ikväll eller om det är för att jag drack apelsin juice (tål inte de för de är typ för starkt för min mage ;S) men aja, jag ska försöka att vara med ikväll iallafall :)
Vi får hoppas på de bästa :)

Jag funderar på att lägga mig i sängen och kolla på Blind date eller vad den nu hette som conneh ocxh jag inte kollade klart på. jag orkar egentligen inte blogga emn vad gör man inte för er ? ;)

Men nu får ni ha det bra, bilder kommer ikväll för min kemara och mitt smink och min plattång ligger hos connehbonneh ;(

Ha de braaaaaaah !



/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0