Lätt irriterad !!!

Hejsan !

Idag har vi haft en slapp dag i skolan, vi har först gjort julkort och sen dansade vi (halva skolan åt gången) och efter det åt vi julbord..
och sen blev det kyrkan och sen betygdax ! och nä ! de gick faktiskt "okej!" jag hade 4 VG och resten G faaaaan ! inte alls nöjd, men det är ju bra så jag vet vad jag måste förbättra mig på och ah... så tills våren kan ni börja kalla mig " sanna the one and only PLUGGIS ! " ;)

+

Att min data sladd inte har kommit hem än ! dom kan ju faktiskt inte lura i människor att de kommer ta ungefär 2-3 arbetsdagar när det kostar över 500 kr och man har betalat med kridit via datan och så har det tagit 5 arbetsdagar och inget j*vla paket har kommit !!!!!!! ;O
Blir faktiskt irriterad som få på här ! eller ah jag tror det är måpnga som blir irriterade på sånt innerst inne !

Men n uska jag ta en dusch och lägga i en skön inpackning i håret (as usual) för det är så skönt !
Ohc sen kommer det bilder från vad jag fick av sööötaste cooonzi i julklapp (L) kärlek på dig bbbbbyy!


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0