läs

måste bara säga att jag hade virus & ominstallerade hela datan så inga bilder drf har jag inte bloggat för det är ointressant utan bilder iaf..

iaf ni som vill läsa detta får göra det

okej vill bara säga att jag har dom finaste vännerna på denna planet
tack till att ni är mina vänner & att ni är så himla fina

sanna : du är en av mina bästavänner & så jävla underbar,snäll, söt & rolig
du är verkligen allt för mig. känt i 1 år ungefär kommer ihåg i början av 7an hur mkt jag mobbade & så helt plötslig blev vi bästavänner & jag ångrar verkligen att jag bettede mig som jag gjorde .. var rikgit dumt av mig
. vi har alltid hållt i ihop vad som än hänt & det hoppas jag vi fortsätter med för dig vill jag verkligen inte förlora dig. vi har inte dirrekt haft några stora bråk vi har alltid blivit vänner efter nån minut . du finns alltid om det är nått . vill att du ska veta att jag finns för dig med hoppas du insett det
skulle kunna skriva en hel jävla bok om hur underbar du är men det orkar jag inte just
bara så du vet  jag älskar dig ♥




cornelia
: min barndomsvän kännt dig sen jag var 4 ungefär. har det verkligen underbart med dig. med dig är som jag lyckligast. alla våra sjuka minnen vi har dom kommer aldrig försvinna iaf. vi bråkade ganska mycket förut vi kunde vara ovänner i en vecka men ändp hittade vi tillbak & låssades som inget hänt & fortsatte ha det så bra som vi brukade ha . dig säger jag verkligen allt till . du vet exakt allting om mig & jag vet att det jag berättar stannar mellan oss . dig litar jag på till 100% & du vet att du kan lita på mig . min finaste vän . alltid när vi är så skrattar vi som idioter åt tråkiga saker som tex när justin bieber går in i dörren osv.. nu börjkar jag få ont i fingrarna men ville bara säga en sak
bästavän! och en sak till : jag älskar dig finaste flickan på denna planet ♥




felicia
: åhh min lilla snuskiga flicka !
du är så jävla sjukt rolig & underbar att vara med alltid så skrattar vi som idioter. och lektionerna är ju helt underbara med dig alltid så skrattar vi . vi har haft en heldel bråk i mellanstadiet kommer jag ihåg.. men känt dig en 1an ungefär & är alltid superkul & vara med dig vi ska alltid hitta på så sjuka saker du&jag . är så sjukt underbart & vara med dig . mår så bra när jag är med dig du får mig alltid & tänka på andra saker. våra bråk i skolan är så himla roliga för vi klarar inte av & vara utan varandra i mer än 5 minuter så börjar vi skratta & ha kul tsm.
ville bara säga att du är en rikgit bra vän & jag älskar dig fina felicia ♥



en sak till till er 3. förlåt för att jag kan vara kaxig och bitchig . jag försöker verkligen att inte vara det men det funkar lixom inte lovar att jag ska bättra mig

ni 3 är mina andetag♥

finns såklart fler som betyder orkar nt skriva mer

/ irvina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0