Kan inte fatta att tiden går så fort !


Hej !
Eller för vissa kanske det är godmorgon ? ;)

Jag vaknade typ 11;00 och hoppade direkt in i duschen och snart blir det att städa mitt rum nu tills jul som är om bara några dagar ! :D

På tal om det så kan jag ju inte lägga upp nån kalender förräns imon (kanske) om datasladden har kommit hem då ! vi får hoppas på det.

Och på denna data finns det ju tusentals gammla bilder ! så jag har suttit och kollat på dom flesta av dom :D
Haha här kommer en ;)



Då !                                                      Nu !

Som sagt, jagsaknar mitt halvlånga blonda hår.. den bilden är nog ungefär snart 1,5-2 år gammal. tiden går så sjukt fort !!!


Ha det bäst, nu ska ajg nog städa ;(
och slå on julklappar vilket är liiiite roligare ;)


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0