Julstök nu innan jul..

Goooodmorgon !

Inatt blev det sent för mig ;/ kanske inte så smart eftersom jag ska göra massa idag eller ah jag ska slå in dom sista julklapparna och sen dra till conneh och typ gymma lite senare idag!
Duktiga jag aasså.
Jag pallade int eens gå upp till min säng så jag typ deckade i soffan i datarummmet ! haha snacka om trött asså...
Det blev nog mest sent för att jag duschade i typ 1 timme och helt plötsligt va klockan 04;00... oooppps...
Men jag kände att jag ville skölja ur min inpackning och så va de så sjukt varmt i duschen så jag kunde bara inte kliva ur den, hihi ;*
Jag ska snart kolla en outfit for the day !
Men nu ska jag börja dagen med att slå injulklappar !

Ha det bra ! och god jul ! hiihi... känslan av att skriva det är enorm tänk att nu är der faktiskt jul imon ! och jag tvekar inte att säga det dagen innan för det är så härligt ! ;)





/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0