I`m sorry...

Hej !

Ikväll har jag varit på gymmet, därför ingen uppdatering för min den ;(
Jag hinner inte lägga upp någon outfit idag (av min lista) men jag ska försöka fixa det imon, men nu kan få min kalender ;)
Men nu ska jag gå och fixa mig för natten och sen sätta mig i sängen och kolla på Ung&Bortskämd eftersom jag självklart missade det ikväll.. eller ja jag skulle ju hinna kollat ett tag men jag kollar på det innan jag lägger mig, det känns skönast :)


Ha det bra ! ;)



18 dagar kvar till julafton och 25 dagar kvar till nyår !!! ;)


BTW.. ÄR DE BARA JAG SOM INTE HAR NÅGON CHOKLADKALENDER ?! *upset*...



/Sanna

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sanna, lilla gumman. Kom vi inte fram till något påväg till gymmet? ;)

2010-12-06 @ 21:21:52
URL: http://cornelialindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0