Hemma..

Hej !

Jag kom hem precis.
Jag slutade egentligen 12:15 men missade bussen som gick då.. eller om jag ska vara ärlig glömde jag att det gick någon.
Men min söta syster kom och hämtade mig och hennes son va också med.. Älskar verkligen honom ahha.. :)

Jag skulle egentligen till gymmet idag men.
1. Jag har sveriges största träningsverk i magen.
2. Jag har sveriges största träningsverk i armarna.
3. Jag ska lära mig att "natta" ville, jag ska ju vara barnvakt åt honom den 14:onde december :) spännande.. första gången det blirliksom for real men de ska bli kul :)

Nu ska jag nog ner och fixa en lussebulle och varm choklad ? ;)
Mumsigt.

Och måste bara berätta en sak till... vi har mer än 4 dm snö här !
Jag orkar inte med de. Egentligen vill jag åka pulka (hehe) men jga orkar inte fixa fram alla saker till de, ta pulkan och gå till backan, och de värsta är ju att ta på sig alla obbigt tjocka kläder :S det är typ de jag hatar med vintern, att de ska va så sjukt kallt..


Men nu får i ha de så bra så bloggar jag nog mer ikväll ! ;)

 Orkar inte ta någon "ny" bild från datan..


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0