.......................................................................

Hejsan !

Jag har precis kommit hem n min syster, ska snart dit igen och vänta in tomten (L)
Vi är hemma och mamma är ute med hunden, han kan ju inte bara ligga inne hela tiden !
Så jag har alltså inte fått några julklappar än förrutom 250;- av min låtsatsfarfar :)
Gulligt av honom, väntade mig inte direkt det :)

Hoppas alla har haft en bra julafton hitils iallafall, med trevliga människor och fina julklappar (för dom som har fått några än).

Och senare ikv'll vid 22,00 blir det kyrkan.. inte s[ sugen egentligen men m[ste pga konfermationen och mamma sjunger ju i kyrkok;ren.


och som ni ser har tangentbordet damp eller ngt liknande...


Iallafall, ha det bra !

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0