Chilldag ! eller ?

Hej !

Idag har det bara varit en chilldag här hemma :)
eller ja, det kanske itne va så mycket chill egentligen om man tänker efter, jag har ju städat mitt rum och fixat lite tex, städat min garderob eller ah damsugat ur lådorna och skakat kläderna så dom lbir lite luftiga eller vad amn ska säga :)
Och jag har också slagit in alla julklappar, eller jag har några kvar. Men det har hänt en sak som är förj*vlig rent ut sagt !
Jag har glömt köpa julklapp till mamma !!!

Fattar inte hur jag ska glömma det egentligen ! ;|
Och det är de att jag kommer inte komm iväg någon stans innan julafton för jag va ju i kalmar igår och trodde jag hade köpt till henne då !

Men det blir väll att åka nånstans ändån !
Imon blir det iallafall gymmet med Corbelia och irreh :D
har ju inte gymmat nån gång denna vecka men de är så att jag bara inte har haft tid, för varje kväll har de alltid varit något ;/
Men ska försöka gymma Måndag (imon), Tisdag och Torsdag denna vecka och ta igen lite och köra extra hårt :)


Men nu får ni ha det bäst !


/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0