Aw, love you brother !

Hej !

Just nu sitter jag i min säng, och nä min datasladd har inte kommit eftersom det är helg och allt men min söta bror sa att jag kunde låna hans data inatt ! fattar ni hur glad jag blev :)

Och ikväll kollade jag och han på jägarna som gick på tv4+ okej, kanske är en gubbfilm (?) men jag tycker faktiskt den är bra :)

Och jag har kommit på att jag är sjukt sugen på en ny data (hmmm...) för jag hittade ne sjukt söt minipc som va verkligen skrikrosa/neonrosa !!!!
Men jag tänkte att jag redan har en... men vi får väll se om man får ihop lite pengar så blir det nog att köpa den ! ;)


Men nu ska jag checka lite bloggar ! ha de bäst, puuusss !



/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0